20 Ocak 2017 Cuma

The Orijinals & Yükseliş || Julie Plec

Sürekli dizisini seyreden biri olarak kitabı okurken şöyle güzel bir duygu seline kapılamadım. Diziyi seyretmeyenler kitabı çok sevmişler ne var ki ben hep dizi ile bir kıyas içinde olduğum için beklediğim heyecanı yakalayamadım ama yine de izlemediğim bir bölümü okuyormuş gibi hissettim.
Kitap bir bütün olarak değil de üç karakteri birden ele alıp ayrı ayrı anlatmış.

Klaus, Elijah ve Rebekah geldikleri New Orleans şehrinde 9 yılını doldurmuşlardır ama hala evim diyebildikleri bir yere sahip değildirler çünkü cadılar ve kurt adamlar bir ittifak içindeler ve aralarına vampirleri almaya hiç niyetleri yoktur bu yüzden bir karış toprağı bile tapulu olarak vampirlere satmışlardır. Ama vampir ailesi burada kendilerine yer edinmeye kararlıdırlar özellikle Elijah bu konu ile ilgilenir. Rebekah ordu komutanını baştan çıkarıp kendilerine bir ordu yaratmak isterken komutana aşık olur ve bin yıldır yaşayamadığı aşkı bulduğunu düşünür. Kitapta en pasif rol ise dizide kalbimi titreten Klaus’a aitti. Gitti yarı cadı yarı kurt olan bir kıza aşık oldu, bütün kitap boyunca onun peşinden koştu, beni de hayal kırıklığına uğrattı.

Her şeye rağmen kitabı severek okudum, dili gayet akıcı ve konusu merak uyandırıcıydı. Dizisi günümüzde geçiyor ama kitapta 1713 lerden hikayeyi anlatmaya başlamış bu da farklı bir tarih olduğu için insanı merak ettiriyor. Diziyi izlemediyseniz kitap tam sizlik, eğer izlediyseniz beklentiyi yüksek tutmayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder