10 Ocak 2017 Salı

Takvim Kızı || Audrey Carlan

Mia’nın eski sevgilisine borçlanan babası parayı ödemeyince komalık olmuştur. Mia, babasını, kardeşini ve kendisini korumak için bu parayı ödemek zorundadır. Bir yıl içinde ödemek içinse hızlı ve tek yol teyzesinin eskortluk işini kabul etmesinden geçmektedir. Mia’nın tek yapması gereken birbirinden yakışıklı ve zengin adamların kollarına girerek boy göstermek. Aşık olmak yok, bağlanmak yok, yakınlaşmak yok.

Eğlenceli, komik, duygusal, seksi ve ateşli…

Ocak ayında Mia’nın eşlik edeceği Eros ay yani Wes diyecektim kadınların hayallerini süsleyen bir numaralı erkek karakter ve diyebilirim ki bende bayıldım. Kendisi çok ünlü bir yazar ve Mia etraftaki gereksiz kişilerden Wes’i uzaklaştırmakla görevli. Herkesi Wes’ten uzaklaştırması tamam ama ya kendi ondan uzak duramazsa, aşık olmak bağlanmak yoktu ya hani, daha ilk ayda gönlünü mü kaptırdı yoksa?
Kitabı bir sayfa bir sayfa daha derken bitirdim, çok eğlencel bir kitaptı. Bitti diye üzülmüyorum çünkü bu seri tam 12 kitaptan oluşuyor.

Mia’nın yeni karakterlerle olan maceralarını merakla bekliyorum @arkadyabitter 💖

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder