30 Kasım 2016 Çarşamba

Tanıtım Bülteni --> Her Şeyi Bitirmeyi Düşünüyorum || Iain Reid

SOLUK KESEN PSİKOLOJİK GERİLİM ROMANI HER ŞEYİ BİTİRMEYİ DÜŞÜNÜYORUM’A 4. BASKI!

hep kitap’ın, yoğun ilgi gören yüksek dozlu psikolojik gerilim romanı Her Şeyi Bitirmeyi Düşünüyorum’un 4. baskısı çıktı! Ödüllü yazar Iain Reid’in, her adımda okuyucuların soluğunu kesen ilk romanı Her Şeyi Bitirmeyi Düşünüyorum; hiçbir şeyin göründüğü gibi olmadığı bir dünyanın kapılarını açıyor.

Sakin bir yolculuk gibi başlayan Her Şeyi Bitirmeyi Düşünüyorum, ilişkiler hakkında düşündüren, okuruna gerilimli ve heyecanlı saatler vaat eden iddialı bir ilk roman. Psikolojik gerilim türünün başarılı örneklerinden birine imza atan Iain Reid’in bu ilk romanı Begüm Kovulmaz’ın çevirisiyle okurlara ulaşıyor. Reid, insan psikolojisinin derinliklerinde dolanırken yalnızlığın hangi boyutlara varabileceğini yetkin bir dille anlatıyor.

Okuru ilk sayfadan itibaren içine alan Her Şeyi Bitirmeyi Düşünüyorum, şaşırtıcı sonuyla benlik, irade ve ilişkiler hakkında bir kez daha düşündürüyor. Erkek arkadaşının ailesiyle tanışmaya giden, yolda da ilişkisini sorgulayan kadın kahramanın araba yolculuğuyla başlayan kitap, gitgide artan gerilimiyle soluğunuzu keserken, hayatı ve ilişkileri sorgulamaktan da geri duramayacaksınız...

Daha önce kaleme aldığı kitaplarla kurgudışı eser kategorisinde farklı ödüller kazanan Iain Reid’in kaleminden Her Şeyi Bitirmeyi Düşünüyorum (I’m Thinking of Ending Things), hep kitap etiketli 4. baskısıyla raflardaki yerini aldı.

Reid, kurgunun bütün araçlarını ustaca kullanarak kimlik arayışının psikolojik bir işkenceye dönüşünü anlatıyor.
Kirkus Reviews

Iain Reid gerilimi felsefe ve psikolojiyle harmanlayarak tüyler ürpertici bir romana imza atmış. Publishers Weekly

Son derece cesur ve özgün. The Chicago Tribune Korkunuz ve huzursuzluğunuz her sayfada katlanarak artacak.
Entertainment Weekly 

IAIN REID HAKKINDA
 Iain Reid’in ilk kitabı One Bird’s Choice, en iyi kurgudışı kitap kategorisinde verilen CBC Bookie Ödülü’ne layık görüldü ve birçok dile çevrildi. Son kitabı The Truth About Luck, Globe and Mail gazetesi tarafından 2013’ün en iyi kitaplarından biri seçildi. Reid’in deneme ve inceleme yazıları The National Post, Elle Magazine, The Classical ve The New Yorker gibi Kuzey Amerika’nın önde gelen yayın organlarında yayımlandı. 2015 yılında, otuz yaşın altında kurgudışı eser sahibi Kanadalı yazarlara verilen RBC Taylor Emerging Author Ödülü’nü aldı. Her Şeyi Bitirmeyi Düşünüyorum Queen’s University’de tarih, İngiliz Edebiyatı ve felsefe eğitimi gören yazarın ilk romanı. Reid, Meat adını vereceği yeni romanı üzerinde çalışmaya devam ediyor.


 
Bilgi için: 
instagram.com/hep_kitap




 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder