8 Kasım 2016 Salı

Her Şeyden Biraz Kalır

Her şeyden biraz kalır İnsan en çok sabahları arar sevdiği kadını diyor birisi, katılıyorum o sabahlara öğleler kaba yaşanır, kalındır akşamüstleri ince hüzünlü çiçekler alınıp verilebilir sabahtır yalnızlık nasıl sabah nasıl yalnızlık ve şiirsel hiçbir yanı yok sanılır var mıdır, vardır vardır, ama çiçeklerle değil kendi başına zımpara taşı gibi acımasız Ne aklıma gelse bir bakıyorum unutmuşum tren penceresinden bir tarla eskiyip atılmış bir gömlek, hiç unutmam Hiç unutmam, hiç unutmam, hiç unutmam diyor birisi yineliyorum hiç unutmam, hiç unutmam, hiç unutmam, hiç unutmayın insan nasıl direnir başka hiç unutma Bir zamanlar Kars’ta bir otel odasında bir gezgin kokucunun bana verdiği bir alüminyum şişeyi unutmuyorum ölümü geciktirmek sonsuzluğu kısaltmaz diyor birisi, evet ama hayatı uzatır sanki sanki ama ne adına hayatın kendisi adına sonsuz bir törenle susuyorum sonsuz dirim için, o sonsuz adama sonra duyguya, ele benzer şeyler giriyor hayatıma el midir duygu mudur evet bazı kişiler kararsız ama benim seçmediğim sanılır hayatımda el altından el ilanı dağıtıyor birisi,almıyorum Allah aşkına alamam, neden alamam biliyorum hiçbir şey yapamam tek başıma biliyorum beni kendi başıma sanan birisi durmadan hata yapıyor serçeye, kumruya, öküze sormadan insanın kendi seçtiği toprak doğrusu,toprağın kendi seçtiği insan dirimin geleceğini doğruluyor durmadan . -her şeyden biraz kalır- diyor birileri, çoğulluk haklılıktır. kavanozda biraz kahve, kutuda biraz ekmek, insanda biraz acı. insanda biraz mutluluk ama en geçerli söz insan en çok sabahları arar sevdiği kadını Türkiye’de ve dünyada… (Turgut Uyar || Kayayı Delen İncir) . #turgutuyar #herseydenbirazkalir #siir #şiirgecesi #kitap #kitaplar #okudumbitti #okumakosem #kitapyorumu #kitaponerim #sadekitaplik #mutluluk #book #bookstagram #yenikitap #kitapkurdu #kitapokuyorum #vs #vscom #vscokitap #follow4follow #instabook #bibliyofil

Nergiz'in Kütüphanesi 📚 (@sadekitaplik) tarafından paylaşılan bir fotoğraf ()

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder