13 Kasım 2015 Cuma

Satılık || İlknur Birdal


Her aşk kendi sınavıyla cebelleşir.
Devran ve Hüzün...

Onların yolu bir bar kapısında kesişti. Kader hiç ummadıkları anda, hiç ummadıkları bir yerde onları bir araya getirdi. Hayatın karşısında yeteri kadar kırılan kalpleri yeni bir serzenişi daha kaldırabilecek miydi?

Hüzün'ün korumak istediği kalbi, Devran'ın hayatını karmaşalar içine sürükleyen sırları vardı. Pis bir barın üst katında sahip olduğu kızın hayatının bilmecesi olacağını hiç hesaplamamıştı.

Sırlar ortaya çıktıkça değişen hayatlara, her aşkın kendi içinde verdiği savaşlara şahit olacaksınız.

"Sana sahip olmak hayatımda yaptığım tek doğruydu. Söylemesi biraz tuhaf olsa da, hayatım boyunca satın aldığım en güzel hediyesin."

"Sen benim başıma gelen en güzel yanlıştın. Seni Seviyorum Devran... Mutluluk benim için senin dudaklarının arasında ve sen bu gece sadece beni sevdiğini fısılda..."
(Tanıtım Bülteninden) 



Yeni yeni kitap çıkaran Türk yazarlarımızla tanışıyorum. Onlardan birisi de İlknur Birdal. Kitabını tamamen ismine bakarak aldım. Kalemi gayet güzel, akıcı ve anlaşılır bir tarzda. Kitap aşk ve dram kategorisinde sanırım. Değilse bile benim için öyle oldu.

Kitapta üvey babası tarafından bara satılan 17 yaşında ki Hüzün'ü ve ona sahip olduktan sonra onu buradan kurtarmaya çalışan Devran ile arasıda gelişen olayları anlatıyor... Hüzün'ün geçmişini merak eden Devran sayesinde ortaya çıkan bir sırrı ve daha birçok sırrı bu kitapta bir solukta okuyabilirsiniz. Kısacası Türk sineması tadında bir eser...

Kitapta bir şekilde herkes birbiri ile bağlantılı, aa bu da nereden çıktı diye şaşıracağınız bölümleri çok fazla.
Devran ile Hüzün'ün aşkı
Emir ile Asi'nin aşkı
Umut ile Aysel'in aşkı
Hepsi kendi içinde bir başka güzel.
Dedim ya tam Türk filmi tadında bol bol drama ve aşk.

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder