7 Kasım 2015 Cumartesi

Mim: Güne Nasıl Başlıyorum



Görsel Alıntıdır
Beni  "Güne Nasıl Başlıyorum" mimine davet eden Minerva'dan Notlar'a çok teşekkür ediyorum.

Sanırım herkesin sabah rutini birbirine benzerdir.

Sabah yataktan kalkar kalkmaz ilk önce pencereyi açıp havaya bakarım, taze havanın yüzeme vuran temiz ferahlığını her zaman sevmişimdir. Daha sonra doğru banyoya elimi yüzümü yıkayıp kendimi biraz daha açtıktan sonra yatağımı toplayıp bu sefer rotayı mutfağa çeviriyorum.

Görsel Alıntıdır






 Ben sabahları uyanmanın üzerinden bir saat geçmeden kahvaltı edemeyenlerden olduğum için kendime sade ve şekersiz bir kahve hazırlayıp whatsapptaki grubumuzun günaydın ve dünün ve bugünün gelişmelerinin konuşulduğu sohbette buluyorum kendimi. Daha sonra instagram da takip ettiğim sayfalara da göz gezdirdikten sonra rutinim bitmiş oluyor.

İşte bende sabahları böyle bir hal içindeyim sonra günün koşuşturması başlıyor.

3 yorum:

  1. Herkesin rutini aynı sanırım :) Ama neden kimseyi mimlemediiin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım aynı =) Tanıdığım çok fazla kitap bloğu olmadığı için kimseyi mimledim.

      Sil
    2. Mimler bloglar arası etkileşimi arttırır. Kendi blogunu da bir anlamda böyle tanıtabilirsin. O yüzden tanımak, bilmek önemli değil mimle gitsin. :) Sana yeni bir mim daha şutlayayım yakın zamanda. :)

      Sil