19 Temmuz 2015 Pazar

Geçmişin Karanlık Yüzü - Stuart Woods

Zor bir kadınım
ve artık bir süreliğine durmak,
az da olsa nefes almak istiyorum.
Fakat bunu gerçekleştirmem
mümkün mü, onu hiç bilmiyorum…


"Bu kitap tam bir heyecan fırtınası. Zor bir kadının kararlarına siz de ortak olacaksınız."
Publishers Weekly

"Sayfaları birbiri ardına, en akıcı haliyle dizmeyi başarmış bir yazar. Her sayfasında yeniden heyecanlanacaksınız."
Booklist

"İşler hiç bu kadar karışmamıştı. Stuart Woods, gerilim edebiyatının çok
büyük ustalarından biri."
Barnes and Noble

"Stuart Woods'un karakterleri can yakıyor. Geçmişin Karanlık Yüzü, bu kadar güzelliği içinde barındıran ender romanlardan biri."
New York Times 
Sayfa Sayısı: 386
Baskı Yılı: 2012
Dili: Türkçe
Yayınevi: Martı Yayınları
=========================================================================

İşte yine bir polisiye kitap.
Tess Gerritsen'in anlatım tarzına çok benzettim.

Konusuna gelince; Holly CIA da çalışmaktadır, mecbur kaldığı bir tatile çıkar ve eski nişanlısının ona bıraktığı eve geri döner. Burada kadınlara tecavüz edip öldüren bir seri katil vardır ve bu katilin kendisine saldırmasıyla olayların içinde bulur kendini.

Kitabın ortalarına geldiğimde iki kişiden süphelenmiştim ve sonlarına doğru birini eledim kafamda. Ve seçtiğim kişi sonunda katil çıktı. Sanırım polisiye kitapları fazla okuyunca sonucunu da tahmin edebiliyorsun. Birde kitapta erkekler sürekli nefis yemekler yapıyorlar, insanın karnı acıkıyor =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder